zaterdag 20 maart 2010

Lente = zaaitijd!

Nu het eindelijk een beetje mooier en warmer weer is,
kan ik opnieuw volop in de tuin werken.
Naast het opruimen van verdroogde planten en takken na de winter,
was het ook tijd om voor nieuwe plantjes te zorgen!



Vandaag heb ik al enkele dingen gezaaid, namelijk ananaskers of Physalis. Misschien herken je het wel van bij één of ander dessertje. Ik kijk er al naar uit om dit leuke vruchtje te zien groeien!

Lekkere, kleine kerstomaatjes! Ik had nog een vijftal zaadjes over en ik hoop dat ze me weer veel tomaatjes opleveren.



En dan ook nog een kruid, meer bepaald citroenbasilicum. Ik had er nog niet van gehoord, maar enige weken geleden een zakje zaad gekocht, dus ik ben benieuwd naar de geur en smaak!

De spannende tijden van volgen van het proces van zaaien, kiemen, groeien en plantje worden zijn begonnen... Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten