maandag 19 april 2010

Eerste give-away!

Ik vind het feit dat het nu eindelijk lente is en het zonnetje volop schijnt een mooie reden voor een eerste give-away! Omdat het nu volop zaaitijd is en ik toch zaadjes teveel heb, geef ik zaadjes van zonnebloemen en pompoenen weg! Het zijn er van eigen kweek. Mijn pompoenzaadjes kiemden al na enkele dagen en ik heb er vorig jaar lekkere soep van gemaakt!

Dus als je tijdens de nazomer wilt genieten van mooie zonnebloemen in je tuin van zelfgemaakte pompoensoep, reageer dan op dit bericht en wie weet komen de zaadjes, samen met een kleine verrassing jouw richting uit! Reageren kan tot en met vrijdagavond, 23 april! Dan trek ik een naampje! Vertel het gerust door!

4 opmerkingen:

  1. oh ja, hoera!! Dat zie ik helemaal zitten, wij verhuizen op 1 juni naar een huis met een tuin en kunnen daar nu al vanalles gaan doen, dus dat zou zo heerlijk zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zal ze bij ons moeder in den hof moeten zetten, maar da's geen probleem. dus kom maar op met die zaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnebloemen... pompoenen... ik weet niet of dat allemaal geschikt is voor een balkon, maar ik wil 't wel proberen!

    groet Wiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie zonnebloemen in de tuin en lekkere pompoenen, dat zie ik wel zitten

    BeantwoordenVerwijderen