vrijdag 9 april 2010

Het festijn der boeken!

Vandaag richting Mechelen getreind samen met mijn vriendje, naar het Boekenfestijn! Het was gelukkig relatief rustig, dus konden we op ons gemakje snuiteren tussen de vele boeken (ik heb me moeten inhouden!) en het creamateriaal. Hier had ik onlangs gelezen over een interessant boek om met de spiegelreflexcamera te leren werken. Ik heb het oude toestel van mijn vriendje al even in bruikleen, dus leek het me wel nuttig! Maar toen ik wat informatie opzocht, bleek het wel vrij duur te zijn... Nu waren we vandaag aan het neuzen tussen de vrijetijdsboeken en waar viel mijn oog op? Inderdaad! Het is weliswaar de tweede editie in plaats van de meest recente, maar aangezien het veel goedkoper (zo een 27 euro is daarnet gebleken!) was dan de exemplaren die ik op het Internet tegenkwam, kon ik hier niet aan weerstaan en mocht dit boek mee naar huis! Voor de rest heb ik nog mooie kaartjes en wat knutselspulletjes gekocht! Oooh, ja, ik zou mijn schattige doosjes met bloempjes en elfjes nog vergeten. Daar moet ik zeker eens een foto van nemen om jullie te tonen! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten