donderdag 13 mei 2010

Eerste probeersels...


I'm loving it!

10 opmerkingen:

  1. hier hoort een 'vind ik leuk'knopje bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ja! Want ik vind het ook leuk!
    Hoe heb je die gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Gemaakt met veel bloed (die speldjes prikken), zweet (je moet hard drukken) en tranen (omdat het niet van de eerste keer allemaal even vlot gaat). Maar we leren bij! Blijf alert voor wat volgt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel leuk!!! Zelluf gemaakt?
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal! :-)
    Ze zijn zelfgemaakt met het oranje monster van enkele posts geleden...
    Morgen gaan we het eens met stofjes proberen, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha... je bent je precies goed aan het amuseren. ;)
    Maar ze zien er super uit. Die met de kat met de franse beret op is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaah! Daarvoor dient dat monster...
    Zo een monster zou ik ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaw! En dat voor een eerste probeersel! Ziet er fantastisch uit!
    "Ik vind dit leuk" + "Ik wil ook!" :-)

    BeantwoordenVerwijderen