woensdag 5 mei 2010

Wat een dag... Award en candy gewonnen!

Vandaag kreeg ik van Ilse deze mooie award. Dank je wel! Mijn eerste en ik ben er erg blij mee natuurlijk, hihi! Maar ik heb nog andere redenen ook, hoor!

De regels zijn: 10 dingen vertellen die je blij maken en doorgeven aan 10 anderen.

Waar word ik ontzettend blij van?

1. Mijn mama, die zo goed voor me zorgt.
2. Hondjes en meer bepaald mijn oude, blonde godje, dat me steeds aan het lachen maakt met zijn zotte kuren!
3. Lekker warm en zacht in de armen van mijn vriendje liggen.
4. Een overwachts cadeautje of kaartje krijgen.
5. Schattige spulletjes, juweeltjes, vlindertjes en bloempjes.
6. Mijn plantjes zien groeien.
7. Slagen voor een lastig vak.
8. Gezellige momentjes met hapjes en drankjes.
9. Een optreden van Daan.
10. Het hele bloggebeuren: een volgertje er bij, jullie fijne reacties, ...

Ik geef deze award graag aan:

1. vrouwtje gekruid
2. latanie.
3. Wiek
4. jipie
5. Pippelotje
6. Michaja
7. allemaalsterrekes
8. Hutsefluts
9. LEKE
10. Kir

En dan was het vandaag ook de allereerste keer dat ik een Give-away won, namelijk bij Laulijn. Ikke dus nog blijer! Leuke lintjes en stempeltjes komen mijn richting uit!

Ook nog hele mooie schoenen gevonden (ben geen gemakkelijke!) vandaag en gekregen van de mama! ;-) Het eerste paar dat ik vast had in de winkel trouwens... Zitten erg makkelijk! En een schattig paar teenslippers, wieh!

Nu ga ik me in de wereld der fysica begeven, dat maakt me iets minder blij, maar het is van moetes, hé!

Vrolijke groetjes,
Ellen

5 opmerkingen:

  1. Ellen, wat een ontzettende leuke verrassing dat je mijn blog een award geeft! Ik heb hem ook van Lieve Lyntje gehad maar nog geen tijd gehad om hem op mijn blog te zetten. Maar dat ga ik heel binnenkort zeker doen. Nogmaals bedankt!
    Lieve groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he, super dat ik de award van je krijg. Het is ook mijnen eerste. Ik ga er snel een blogje aan wagen.
    merciekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is er eentje om mij wakker te schudden zeker? Ik maak er dan werk van! En bedankt (om te schudden :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergraag gedaan, hoor iedereen! :-)
    @allemaalsterrekes: We mogen de positieve dingen niet uit het oog verliezen, hé! Betrap mezelf er geregeld op dat ik dat wel doe... Maar dit is een ideale manier om er eens aan te denken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Ik heb m'n eerste award gewonnen! En ik zie het nu pas!!!

    BeantwoordenVerwijderen