dinsdag 22 juni 2010

't Creatuurtje!

Morgen, omstreeks deze tijd, bevind ik me niet thuis... Maar waar dan wel?
In het vergaderzaaltje van de sporthal van Sint-Gillis (Dendermonde), want sinds vorige week is 't Creatuurtje geboren! Creatieve mensjes uit de buurt zijn uiteraard welkom, daarom nog een beetje reclame!

Wanneer? 23 juni - 7 juli - 28 juli
Start en einde? 19.30u tot 23.00u
Waarom? Omdat het plezant is samen te zitten en dingen zelf te maken! Je maakt natuurlijk wat je wilt en brengt je spulletjes zelf mee.

Omdat het zaaltje niet gratis is, wordt er een bijdrage van 2€ gevraagd.

Best wel spannend, brrrr! :-)

9 opmerkingen:

  1. Spannend inderdaad! Ik moet ook nog eens denken wat ik juist ga meenemen om aan te 'werken' ;) Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mja, ik weet het ook nog niet goed! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een van de volgende kom ik zeker eens af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker doen, Sabine! Het was fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou er ook heel graag eens bij zijn, als hele prille craftster lijkt me dat super. maar jammer genoeg lukken de twee data mij niet. hopelijk een volgende keer wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat het je lukt om eens langs te komen, Ilse! Ben je dan ook uit de buurt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik woon in zele, dus echt niet ver

    BeantwoordenVerwijderen