zaterdag 3 juli 2010

Stempeltje stempeltje aan de wand...

Enkele weken geleden reageerde ik bij Venividivixi op een PIF-oproepje. Inmiddels had ik haar ook al gemaild voor een leuk stempeltje. De deal was snel gemaakt, ik zou een stempel krijgen als PIF. Ik mocht kiezen wat er op kwam, jaja, het werden vlindertjes en bloempjes! Ik verwachtte dus een envelopje in de brievenbus met de stempel, maar plots werd er aangebeld deze week en daar stond de postbode met een pakketje! Ik was superbenieuwd... Naast de stempel in een hip zakje zaten er nog drie hele mooie (echt mijn stijl!) stofjes in en een klein stempelkussentje! Dank je wel!

Vicky doet trouwens een give-away waarbij je een gepersonaliseerde stempel kunt winnen! Doe zeker mee!
Ook aan mijn give-away kun je nog steeds deelnemen!

Groetjes,
Ellemie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten