zaterdag 28 augustus 2010

De eerste ring!


Maar zeker niet de laatste! To be continued!

12 opmerkingen:

  1. mooi! en nu nog bijpassende ketting en oorbellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel!
    Allicht wel, Lotsie... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen,

    Zou je mij je adres willen mailen i.v.m. het lapje ?
    sandravriesema51@hotmail.com

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is erg mooi hoor Ellen,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel erg mooi!!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. welke lijm heb je gebruikt? Ik heb zo glazen ronden gekregen als k'dotje bij een bestelling...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb daarvoor Microglaze gebruikt. Dat gebruikte ik ook voor de scrabblehangertjes te maken. Als je woensdag komt (of nog kan komen ;-)) naar 't Creatuurtje en je zou iets met de glaasjes doen, dan breng ik hem wel mee of anders nadien eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe maak je dat? Of wil je je geheim niet prijsgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is met papier of stof, daarop plak je glaasje met Microglaze. De achterkant wordt ook afgewerkt met Microglaze. Als je nog vraagjes hebt, laat je maar iets weten!

    BeantwoordenVerwijderen