vrijdag 17 september 2010

Lieve post!

Een tijdje geleden zag ik deze mooie boekenleggers en ik was op slag verliefd. Ik trok mijn stoute schoenen aan en vroeg of Pierelantijntjes een swapje zag zitten. Zij was gelukkig superenthousiast en stuurde me deze leuke spulletjes! Ik ben nog bezig met haar pakketje samen te stellen, maar ik wou dit toch al eens tonen. Ik kwam die dag thuis van een helse rit met de fiets, maar was op slag blij met al dit moois! Nog eens een dikke merci!


Al de swapjes gaan begin volgende week de post op!

Fijn weekend iedereen!
Liefs,
Ellemie

2 opmerkingen:

  1. Amaai, die zien er inderdaad leuk uit! Ik moet gewoon ook beginnen swappen, dat staat nu vast :-) Veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou meis, jij bedankt hoor. Dit was mijn eerste swap en als jij mij niet gevraagd had had ik nog niet mee durven doen. Ik ben nu helemaal enthousiast geworden over dat swappen.
    Fijn weekend,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen