zaterdag 6 november 2010

Eerste oogst der aardperen!


Ik blogde er meer dan een half jaar geleden al over, toen gingen ze de grond in en vandaag mochten ze er voor een deeltje al uit en met trots (?) presenteer ik jullie de eerste oogst der aardperen. Er zitten er nog een aantal in de grond, maar ik wou me voorlopig tot deze "schatjes" beperken. Ze zien er niet uit! ;-) Ik ben echt benieuwd naar de smaak, hopelijk beter dan hun looks. Deze zal de komende dagen uitgebreid uitgetest worden, al dan niet aan de hand van deze receptjes! Wordt zeker en vast vervolgd...
Wat ik wel jammer vind, is dat er geen bloemen op de aardpeerstruiken (?) of hoe heet zoiets :-D gekomen zijn. Normaalgezien zou er iets zonnebloemachtig moeten te zien zijn geweest ,maar helaas, enkel groen. Wel gigantisch groen, van meer dan 2 m hoog!

Nog een aard(peer)ig weekend iedereen! X

3 opmerkingen:

  1. ik heb er nog nooit van gehoord, eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er ook in de grond gestopt, maar nooit geen groen gezien ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel aards uit! Misschien waren er geen bloemen, omdat alle energie naar de aardperen ging?

    BeantwoordenVerwijderen