vrijdag 2 april 2010

Snoeptaart!

Mijn vriendje is niet alleen verzot op chocolade (en op mij?), maar ook op snoepjes! Nadat ik bij mijn babysitkindjes gezien had dat zij voor hun verjaardag een zalige snoeptaart gekregen hadden, groeide bij mij het idee om voor mijn vriendje zijn verjaardag ook eentje maken... Ik mocht de vorm van piepschuim lenen van de meter van mijn babysitkindjes en na heel wat kieswerk in de snoepwinkel en gecheck hoeveel snoepjes ik nodig had, ging ik aan de slag! Toen de zure matten eindelijk aan de zijkant hingen met de nodige tandenstokertjes en "suikerlijm", begon voor mij het leuke werk, namelijk de bovenkant versieren! Het heeft me wat tijd en gevloek gekost, maar uiteindelijk was ik supertevreden met het resultaat, want het valt best mee voor de "eerste keer"... en het belangrijkste van al: Mijn vriendje was keiblij en verrast dat ik die taart helemaal zelf gemaakt had! ;-)

7 opmerkingen: