dinsdag 14 september 2010

Tikkertje!

Ik werd vorige week getikt door allemaal sterrekes en Tineke, dus mag ik jullie een beetje meer over mezelf vertellen!

4 dingen in je tas: mijn schattige roze gsm, soms centjes en rommel (telt voor twee!)

4 favoriete dingen in je slaapkamer: mijn grote en lekker warme bed, mijn schattige boekenkastje, mijn beertje Kwala, waar ik al meer dan 15 jaar mee slaap en mijn vriendje als hij bij me is

4 dingen die je altijd al hebt willen doen, maar nog niet gedaan hebt: een huis kopen en renoveren, zelf kleren en tassen maken, een boek schrijven en me zorgeloos voelen

4 dingen die je op het moment erg leuk vindt: de naailessen die ik sinds vorige week volg, rustig knutselen, verstand op nul, snuisteren tussen schattige spulletjes en in de Flow neuzen

4 liedjes die je op dit moment niet uit je hoofd krijgt: Eigenlijk speelt er momenteel maar eentje door en in mijn hoofd en dat is “Afscheid nemen bestaat niet”, vooral door de gebeurtenis in het blogje hier onder... Hopelijk wordt er gauw weer plaats gemaakt voor vrolijkere deuntjes!

4 dingen die je niet van me weet: Ik ben een supergevoelig meisje, veel zorgen, trek me alles te fel aan... Ik ben nogal een negativistje, helaas pindakaas. Ik woon momenteel nog thuis, samen met de mama, wat wel gezellig is! Ik doe één keer per week aquamove.


Normaal moet ik nu iemand anders tikken, maar ik ben totaal niet meer mee wie al getikt is en wie niet, dus wie nog niet getikt is en zich geroepen voelt, ga je gang!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten